Порядок
розв'язання спорів
22. У разі порушення виконавцем умов договору споживач викликає представника виконавця для складання та підписання
акта-претензії споживача,
в якому зазначаються строки, види порушень
кількісних і якісних показників теплової енергії з централізованого
опалення та гарячої води тощо. Представник виконавця повинен з'явитися на виклик споживача не пізніше двох
робочих днів. Акт-претензія
складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їх підписами. У
разі неприбуття представника виконавця у
визначений договором строк або необґрунтованої відмови
від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його
підписали не менш як два споживачі.
23.
Акт-претензія подається виконавцю, який протягом трьох робочих
днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.
24. Виконавець може відмовити
споживачеві в задоволенні його претензій щодо відхилення кількісних і
якісних показників теплової енергії з централізованого опалення та
гарячої води на підставі:
a) показань
реєстраційних технічних засобів, атестованих і
опломбованих відповідними органами Держспоживстандарту;
б)
правильності показань засобів обліку теплової
енергії;
25. У разі
обґрунтованості претензій споживача витрати, пов'язані з їх перевіркою,
відшкодовуються виконавцем, у разі необґрунтованості
- споживачем.
26. Спори між
сторонами розв'язуються шляхом переговорів або у
судовому порядку.
Форс-мажорні
обставини
27.
Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій
техногенного, природного або екологічного характеру), яка
унеможливлює надання відповідної теплової енергії з централізованого опалення та
гарячої води згідно з умовами договору.
Порядок
укладення та строк дії Договор
28. Договір є підставою для появи публічно-правових
взаємовідносин ЛМКП „ Львівтеплоенерго”
з усіма без винятку Споживачами, які підпадають під цю категорію
(згідно преамбули цього Договору).
29. Договір набуває чинності з 01
грудня 2007 року для усіх Споживачів, які перебувають на цю дату в
договірних стосунках із КЕВ
м. Львова по постачанню теплової енергії з централізованого опалення та
гарячої. Згідно ч.2 ст.642 ЦК України оплата за
теплову енергію з централізованого опалення та
гарячу воду є прийняттям Споживачем публічної пропозиції ЛМКП „ Львівтеплоенерго”про
укладення Договору.
30. Для
Споживачів, які у майбутньому мають намір користуватися послугами ЛМКП „ Львівтеплоенерго” за цим
Договором, Договір набуває чинності з дати подачі письмової заяви про
приєднання до даного Договору з метою забезпечення житла Споживача
тепловою енергією з централізованого теплопостачання та гарячої води
Разом
із заявою додаються:
а) документ, що посвідчує особу Споживача;
б) довідка про присвоєння ідентифікаційного коду
Споживача (за наявності);
в) домова книга (техпаспорт) житла;
г) документ, що підтверджує право власності
(користування) житлом.
31. Договір діє
до 01 грудня 2011 року.
32. Договір може бути розірваний
достроково у разі:
a) зникнення потреби в отриманні теплової енергії з
централізованого опалення і гарячої води або відмови споживача від користування
тепловою енергією з централізованого опалення та гарячою водою
виконавця;
б) переходу права власності
(користування) на квартиру (до іншої особи;
в) невиконання умов договору сторонами договору.
Директор
ЛМКП „ Львівтеплоенерго” Кіт
Б.М.
|