Конфліктні
ситуації у маршрутках - явище непоодиноке. Якщо права пасажира було
незаконно порушено, хто відповідає за обслуговування маршруток?
Куди і до кого можна звернутися зі скаргами, якщо водії транспортних
засобів не дають можливості проїзду і зухвало відповідають пасажирам?
- У салоні кожного маршрутного транспортного засобу має бути
номер телефону підприємства, яке обслуговує маршрут, Управління захисту
прав споживачів, та „гарячої лінії" управління транспорту та зв’язку.
- Якщо такі номери відсутні, то необхідно записати державний
номерний знак цього маршрутного таксі і з допомогою працівників ДАІ або в
Управлінні транспорту і зв'язку міської ради дізнатися, яке
підприємство розпоряджається цим транспортним засобом.
- Для
покарання порушників законодавства потрібно написати скаргу з детальним
описом правопорушень, зазначенням номера машини, дати, коли були
зафіксовані порушення. Скаргу можна подавати в Управлінні транспорту і
зв'язку чи Управління захисту прав споживачів.
Контроль за
дотримання договорів на перевезення здійснює управління транспорту і
зв'язку Львівської міської ради. Тому спеціалісти управління мають
повноваження здійснювати перевірки за фактами, наведеними у скаргах
пасажирів.
Контакти:
Гаряча лінія
управління транспорту і зв'язку: тел. 261-55-66 або за адресою вул.
Сахарова, 2.
Управління у справах захисту прав споживачів: тел.
272-65-40 або за адресою вул. Чайковського, 20.