Якщо Ви з
однодумцями вирішили зареєструвати свою громадську організацію, то,
насамперед, маєте знати, які документи для цього необхідні і куди
потрібно звертатися.
Перш за все, для реєстрації громадської організації треба звернутися
в управління державної реєстрації із заявою, підписаною засновниками
об`єднання.
Також до заяви потрібно додати низку інших
документів. Зокрема :
1) статут (положення) в двох примірниках;
2) протокол установчого з’їзду (конференції) або загальних
зборів, які прийняли статут;
3) відомості про склад керівництва
центральних статутних органів (із зазначенням прізвища, імені, по
батькові, року народження, місця постійного проживання, посади(заняття),
місця роботи);
4) дані про наявність місцевих осередків,
підтверджені протоколами конференцій(зборів);
5) документ про
сплату реєстраційного збору (зараз він становить 42 гривні);
6)
відомості про засновників об’єднання громадян або спілок об’єднань
громадян (для громадян – із зазначенням прізвища, імені, по батькові,
року народження, місця постійного проживання; для спілок об’єднань
громадян – назви об’єднання, місцезнаходження вищих статутних органів, а
також доданням копії документа про легалізацію);
7) документ,
який підтверджує місцезнаходження об’єднання громадян.
Протягом
трьох днів управління державної реєстрації повинно розглянути заяву про
реєстрацію місцевої громадської організації та повідомити заявника про
дозвіл чи відмову відразу після прийняття рішення. Після реєстрації
громадської організації, засновник отримає свідоцтво про реєстрацію
встановленого зразка.
При цьому слід пам`ятати, що міське
управління державної реєстрації реєструє лише ті громадські організації,
які працюватимуть в місті.
З питань реєстрації
громадських організацій можна звертатися в управління державної
реєстрації:
Адреса: вул. Валова, 2
тел. +38 (032) 272-25-23.